Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Libuše Rodová
se sídlem: Jarošov nad Nežárkou 48, 378 41
identifikační číslo: 19886888
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.eshop.holkaskolem.cz
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím Libuše Rodová, IČ: 119886888, se sídlem: Jarošov nad Nežárkou 48, 378 41, (dále jen „prodávající“) a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.eshop.holkaskolem.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Kupující bere na vědomí, že fotografie umístěné na webovém rozhraní mají pouze informativní charakter. Barvy dřeva a malovaných výrobků na fotografiích se mohou od skutečnosti lišit. Každý kus je originál, tudíž se může i tvar jednotlivých šperků lišit. Barvy produktů na fotografiích, které jsou umístěny na webovém rozhraní se mohou lišit v závislosti na nastavení obrazovky/monitoru/displeje, na kterém si zákazník zboží prohlíží.
2.2. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.4. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
2.5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
2.5.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
2.5.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
2.5.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
2.6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „odeslat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
2.7. Odeslání objednávky se považuje takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s obchodními podmínkami na webové stránce (tzn. potvrzení kupujícího, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil) je podmínkou platnosti objednávky.
2.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.9. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
2.10. V případě, že prodávající nemůže splnit některý z požadavků uvedených v objednávce, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant a vyžádá si stanovisko kupujícího. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím
2.11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
2.12. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo v případě, že výrobce, dovozce či dodavatel zboží přerušil dovoz zboží nebo jeho výrobu. V tomto případě prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, případně způsobem určeným kupujícím.
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Možnosti úhrady ceny zboží a případných nákladů spojených s dodáním zboží jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní obchodu. Aktuálně lze cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
3.1.1. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce – pouze po dohodě, jedná-li se o jednodenní záležitost např. prodejní stánek;
3.1.2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2361393013/0800, vedený u společnosti Česká Spořitelna, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
3.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
4.1. Kupující má v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit (pokud je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory), a to do třiceti (30) dnů od převzetí zboží. V případě, že je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, je tato lhůta počítána od dne převzetí poslední dodávky zboží.
4.2. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, není možné mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám (došlo k výrobě personalizovaného šperku na zakázku, vypálení jména, loga, či jiné úpravy.
4.3. Kupující je vždy povinen v případě vrácení zboží jej vždy opatřit údaji o odstoupení od smlouvy (specifikace zboží, jeho kupní cena, specifikace kupujícího – jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon, číslo objednávky, datum objednání, datum obdržení zboží, číslo účtu, na které mají být finanční prostředky vráceny). Prodávající vrací pouze kupní cenu zboží, nikoliv cenu za dopravu. Kupující nese náklady spojené s odstoupením od smlouvy a vrácením zboží sám.
4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
4.5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních je kupující povinen zakoupené zboží vrátit prodávajícímu výlučně jen prostřednictvím služby Zásilkovna, a to zasláním na konkrétní pobočku stanovenou prodávajícím. Prodávající není povinen přijmout zboží, které bylo vráceno jiným způsobem, např. prostřednictvím jiného subjektu (PPL, DPD, Česká pošta).
Pobočka pro vratky stanovená prodejcem je: Z-BOX Lenora, Lenora 88
Odstoupení od smlouvy mi, prosím, oznamte předem e-mailem, a až po následné domluvě výrobek zasílejte zpět. Vratka provedená bez předchozího oznámení nemusí být vyzvednuta ani vyřešena. Prosím také o zaslání formuláře o Odstoupení od smlouvy e-mailem (případně přiloženým papírovým dokumentem přiloženým k vrácenému zboží).
4.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět.
4.7. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
4.8. Prodávající má právo kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
4.9. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
4.10. Vrácené zboží musí být zasláno zpět v původním obalu a stavu, v jakém bylo doručeno prodávajícím. Pokud prodávající zjistí vady na vráceném zboží, má prodávající nárok snížit vrácenou částku kupujícímu v závislosti na míře škod vzniklých na vráceném produktu nebo vrácené zboží nepřijmout vůbec.
- PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. Prodávající je oprávněn učinit možnosti způsobů přepravy. Aktuální možnosti přepravy jsou uvedeny vždy na webovém rozhraní obchodu. Prodávající má právo změnit přepravce na základě vlastního uvážení (např. v období velkého přetížení přepravců, jako jsou Vánoce má právo prodávající využít například Českou poštu apod.), dojde-li k tomu, cena dopravy však zůstává stejná a prodávající nebude po kupujícím požadovat žádné další náklady za přepravu.
5.2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Prodávající není povinen takovému zvláštnímu požadavku kupujícího vyhovět.
5.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
5.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
5.6. Zboží je kupujícímu dodáno:
– Prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny Zásilkovna, kterou si kupující sám určil – výdejnu Zásilkovny si kupující musí zvolit již při vyplňování údajů při koupi zboží (pokud je pobočka uvedena chybně nebo nepravdivě, jsou informace prodávajícím dohledány, nebo je kupující vyzván k jejich doplnění). V případě, že je konkrétní pobočka Zásilkovny plná a nemůže balík přijmout, je zvolena nejbližší další pobočka od té zvolené. Odesílání probíhá většinou ve lhůtě 5-7 dní od zaplacení zboží, nejpozději však do 14 dní od nákupu.
5.7. Způsob dodání zboží si kupující volí během objednávání zboží.
5.8. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu, která je odeslána na emailovou adresu kupujícího. Případně je přiložen k dodávanému zboží.
5.9. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy zboží převzal:
– zboží má vlastnosti, které si ujednali, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamu jimi prováděné.
– je zboží vhodné k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle využívá
– zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
– je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.3. Ustanovení čl. 6.2. obchodních podmínek se nepoužije u zboží, jež bylo prodáno za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána, na opotřebené zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
6.4. Projeví-li se vada v průběhu tří měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující informuje prodávajícího o uplatnění práva z vadného plnění na e-mailové adrese prodávajícího libyrodova@email.cz a ve zprávě by měla být popsána vada, za níž následuje alespoň jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky a označení zboží.
6.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího, reklamaci lze uplatnit pouze prostřednictvím služby Zásilkovna (a to na adresu pobočky, která je uvedena na webovém rozhraní). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Kupující je vždy povinen uvést důvod reklamace.
6.6. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
6.7. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
6.8. Za vadu zboží není považováno jeho běžné opotřebení, oxidace kovu, vysychání dřeva, mechanické poškození zboží (např. přetržení šňůrky, přirozené popraskání dřeva, poškrábání, apod.)
6.9. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
- DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
7.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
7.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
7.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
8.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
8.4. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
8.5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
8.6. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8.7. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
8.7.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
8.7.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
8.7.3. požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
- ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
9.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
9.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- DORUČOVÁNÍ
10.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího, není-li stanoveno jinak.
10.2. Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace ze strany kupujícího mohou být doručovány prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu uvedenou na ve webovém rozhraní, taktéž mohou být doručeny prostřednictvím služby Zásilkovna (společně s vrácením zboží nebo zasláním zboží k reklamaci).
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
11.3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
11.3.1. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
11.4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
11.5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
Libuše Rodová
se sídlem: Jarošov nad Nežárkou 48, 378 41
identifikační číslo: 19886888
Adresa pro zasílání zpětných zásilek (tzn. reklamace, vratky) Zásilkovna: Z-BOX, Lenora
Lenora 88
www.eshop.holkaskolem.cz
Kontaktní údaje – adresa elektronické pošty: libyrodova@email.cz
V Lenoře dne 13.03.2024